Powered By Blogger

Sabtu, 26 Mac 2011

HATIKU TENANG BERSAMA MEREKA~



mereka tetap sama.... pulon posing n pling sportng......



eh dyowng posing luu..nie la bdak mnjea nan bdak pndai... sebelah kiri uh jgn wt maen eh.. pemidato uh....




assalamulaikum wrh wbt..... pertama dan selamanya.. marilah kita merafaqkan setinggi-tinggi ksyukuran kpda ALLAH..krana msih diberi peluang untk kita sama2 mneruskan usaha kita untuk menjadi hamba yg terbaek.... " berkumpulnya kita disini untuk kita membersihkn hati kita yg pnuh dgn dosa dan untuk sentiasa mengingati ALLAH...tidak lupa juga kita bersyukur kpda ALLAH krana msih membekalkn kita NIKMAT KEHIDUPAN.... kerana ALLAH nak kita merasai dan lebih menghargai NIKMAT IMAN DAN ISLAM.....ALLAH juga masih memberi peluang kpda kita untuk menjadi AHLI SYURGA..." nie lah muqadimah IJTIMAAM di MATRI tdi...... aku nk citea kt korang....tdi ALHAMDULILLAH aku brsyukur dpt bertemu kmbali dengn sahibah2(kwn2) aku....adik2 dan kakak disana......alhamdulillah dpt gak aku bgi mkan kt rohani aku nie.... aku rase tenang sngt dpt jumpa kwn2 yg sentiasa mnyejukkn hati aku....YA ALLAH akhirnya aku dpat gak melepaskn rindu aku kt dyeorng kt sane... dan law korang nk thu...aku hri nie rase BEST SANGAT2 sebab dapat PAKAI TUDUNG LABUH!!!!!! yg wt aku rase best lagi uh....aku dapat bersama2 manusia2 yg berpakaian yg dsyariatkn oleh ISLAM itu sndri.... aku rase lebih tenang dapat menatap wjah solehah mereka.. entah knapa tdi aku rase jelous ar nan dyeorng... aku rase ALLAH sngt sayangkn dyeorng...ALLAH jge dyeorang lebih dari aku... mase aku kt sane dulu kn....aku selalu dngr "nak tahu adakah ALLAH itu ingt kea x kita..itu berbalik kpda kita... adakah kita mengingati DIA...." mksudnye.... mcm nie la nk ALLAH ingt kita..kita kne la ingt ALLAh... best la tdi....aku dpat duduk dalam taman syurga iaitu.... majlis ilmu..... ya Allah aku xdpat nk terangkn mcm nea nk bgtw korang betapa aku amt menyayangi MATRI!!!!! lebih dri diri aku... aku dapat membce AL_MATHURAT besama2 nan dyowng yg dlunya aku lalai mngerjakannya.... memang tak rugi ar habiskn masa kt situ..aku rase lebih dekat diri aku dengn ALLAH....adenya kwn2 yg sentiasa mngajak aku untk aku serahkn dri dan yg penting hati aku sndri kpda yg menciptakn aku....tdi aku xlepaskn pluang meminta pndangn mereka untk aku mmbntu ustazah dskolah aku sekang untk mngaktifkn semula kelab pndidikn islam.... alhmdulillah..aku akn praktikkn semula ape yg ada dalam pegangan aku... INSYA ALLAH.... aku hnya merancang..sebaik-baik perncang itu adalh ALLAH.... YA ALLAH kuatkn hati mereka agr mereka dpat memimpin dunia suatu hari nnt demi DEENMU ya RABBI.... AMeen!!!

1 ulasan:

  1. Assalamualaikum..

    semoga Allah mengira amal kebaikanmu....p lagi MATRI....

    BalasPadam