Powered By Blogger

Jumaat, 10 Jun 2011

KEM RAKAN MUDA JIRAN MUDA


ASALAMULAIKUM WRH WBT......

sebelum tu mntak maaf la.....sebab BZ sangt2 la.....
maklum la.... so seperti yg dijnjikan..... saya nk update semula blog yg sekian lama saya tinggalkn........

semua da maklum kn..saya telah trpilih untk mnyertai 1 kem.....
nk taw kem ape... telitikan tajuk besar di atas k...

pertama kali sampai....so saya soh depa untuk dijadikan model sementara untuk sesi begambar...
kamera saya hanya saya ja pandai guna.... law orang lain guna mesti ta jadi... mula2 ingt tidow chalet upe2nya lam khemah la..aiyooo!!! tpi 2 mlm jea... pstu bru pndah chalet..agak menyeksakan jugak la...


nie la dewan yang kami sume guna.....


nie bhgian luar...... suasana kmpung..peh!!! fresh!!!!! law kmi sume nye aktivi outdoor msti lalu depan nie la.... jogging kea,papew la msti lalu....

nie masa aktiviti kemasyarakatan...gotong royong noh.... mcm2 la kmi wat..... sambil2 tuuu snap2 la gambar luu bru best and perfect..


nie time...slot ape entah lupa ... malas nk g chek jadual..... time nie kmi sume dipecahkan dengan 2kumpulan besar.... penceramah bukak lagu so kmi sume kne pimpin lagu tu ikut kreativiti sendiri...agak payah la...hentam jea en...


depa nie bebudak sklah syed ahmad.... baek2 sume nan aku....





persediaan sebelowm mlm SATU MALAYSIA......

tpi selepas ituuu nie dia aktiviti kmi....





best sanagt malm tuuuu hehehehe mlm last katakan.....









Tiada ulasan:

Catat Ulasan